
Workshop Algemene Voorwaarden 14 juni 2018
Als je als ondernemer producten en/of diensten levert, dan is het verstandig om alles rond de (ver)koop en levering vast te leggen in algemene voorwaarden. Toch? Of voegen algemene voorwaarden eigenlijk niet zo veel toe? Veel ondernemers weten het niet precies. We krijgen hier dan ook regelmatig vragen over. Voor ons reden om in samenwerking met Mark Advocaten deze workshop te organiseren.
Tijdens de workshop komen de volgende vragen:
- Waarom heb ik algemene voorwaarden nodig, er is toch niemand die ze leest?
- Alles is toch geregeld via Nederlands recht, dus waarom nog algemene voorwaarden gebruiken?
- Mijn klanten schrappen de algemene voorwaarden als zij een het contract tekenen, hoe hiermee om te gaan?
- Hoe zorg ik ervoor dat de algemene voorwaarden op de juiste wijze van toepassing zijn op het contract?
- We verwijzen allebei naar eigen algemene voorwaarden, hoe zorg ik ervoor dat de mijne gelden?
- Wat moet er allemaal in de algemene voorwaarden staan?
- Kan ik algemene voorwaarden van internet plukken en kopiëren?
- Moet ik mijn algemene voorwaarden aanpassen n.a.v. de AVG?
Datum: donderdag 14 juni 2018
Wie: Stratos Clubleden en introducés
Tijd: 16.00 - 18.00 uur - inloop om 15.45 uur
Locatie: Mark Advocaten - Baronielaan 28 - 4818 RA - Breda
Begeleiding: Stratos team i.s.m. Mark Advocaten
Na afloop van de workshop is er gelegenheid om na te praten met de andere Stratos Clubleden.
Meld je aan via het inschrijfformulier.